Wist je dat bosbessen goed zijn voor vermoeide ogen ?

Last van vermoeide ogen ? Als je ouder wordt is het erg belangrijk de conditie van je ogen te onderhouden. De antioxiderende anthocyanosiden in bosbessen helpen de goede werking van het netvlies in stand te houden. Daarnaast zouden ze kunnen bijdragen tot een stabiel en gezond collageengehalte in het oog. Blauwe bosbossen zitten barstensvol anthocyanen en kunnen helpen het zicht te verbeteren, inclusief het nachtzicht.

Luteïne heeft de functie van antioxidant. Het werkt als UV filter in het oog. Mogelijk beschermt luteïne ook tegen de oogziekte macula degeneratie. Er is geen aanwijzing bekend dat luteïne voor ongewenste effecten zou zorgen.

Waar zit Luteïne in ?

Luteïne komt onder andere voor in eieren, groente als spinazie, andijvie, boerenkool en broccoli. Kiwi’s, druiven en sinaasappel zijn ook rijk aan luteïne, maar in fruit komt deze stof in mindere mate voor dan in groente.

Bij vermoeide ogen.
Met natuurlijke muntsmaak.
Bevat geen kunstmatige conserveringsmiddelen, zoet-, kleur- of smaakstoffen.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][custom-related-posts title=”Aanbevolen product” order_by=”title” order=”ASC” none_text=”None found”]

NUTRILITE™ Bosbessen met Luteïne - vermoeide ogen[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]


Reageer

Alle rechten voorbehouden - Wat eten wij?©